Aktualności

środa, Sierpień 16, 2017, 21:45 | Brak komentarzy »

Reklama zewnętrzna - coraz bardziej kierunkowana w stronę interaktywności - to oraz bardziej popularny kanał marketingowy. Eksperci podkreślają jej możliwości komunikacyjne. W efekcie reklamy na telebimach przejmują rynek dotychczasowych, standardowych ekspozycji. Cyfrowe możliwości prezentacji umożliwiają wejście w nowy wymiar reklamy: efektowniejszej, bardziej intrygującej, lepiej skierowanej do konkretnych odbiorców.
Cyfrowe ekrany wyświetlające dynamiczny obraz, tablice LED, a nawet bardziej tradycyjne rozwiązania technologiczne - niezależnie od wyboru konkretnego sposobu reklamy display jest ona zdecydowanie bardziej wyrazista niż znane dotychczas formy. Nawiązywany w ten sposób dialog z potencjalnym Klientem jest bardziej skierowany na konwersję i konkretny przekaz. W efekcie reklamy na ekranach LED są przekazem zdecydowanie bardziej osobistym; konkretnie wskazującym korzyści z korzystania z danego produktu lub usługi.
Nowoczesne nośniki reklamowe oparte na możliwościach, jakie daje technologia cyfrowa są - co potwierdzają powszechnie badania focusowe - szczególnie pozytywnie odbierane przez grupy konsumenckie. Sprzyja temu podświadome skojarzenie z grami video; skłonność do korzystania z multimediów i precyzja przekazu. Telebimy łączą bowiem: * nowoczesny wygląd * ostry, wysokojakościowy obraz * oczekiwaną dynamikę * łatwość i szybkość zarządzania treścią.


Wszystkie prawa zastrzeżone.
Ta strona może korzystać z Cookies.
Ta strona może wykorzystywać pliki Cookies, dzięki którym może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystając z naszego serwisu, zgadzasz się na użycie plików Cookies.

OK, rozumiem lub Więcej Informacji
Informacja o Cookies
Ta strona może wykorzystywać pliki Cookies, dzięki którym może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystając z naszego serwisu, zgadzasz się na użycie plików Cookies.
OK, rozumiem